Mijn eerste reis - Reisverslag uit Katunga, Australië van jan ceuster - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslag uit Katunga, Australië van jan ceuster - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Door: Jan de Ceuster

Blijf op de hoogte en volg jan

11 September 2014 | Australië, Katunga

Zaterdag 16 augustus begon de grote reis! om 15:30 vloog ik vanuit Schipholl naar Dubai daar kwam ik om 23:56 aan. Toen moest ik snel Overstappen want om 1:20 vloog me volgende vliegtuig naar Melbourne Daar kwam ik 17 augustus om 21:00 aan toen ben ik door een geode Vriend op gepikt die is 2 jaar geleden geemigreerd toen ben ik met hem De volgende dag langst het bedrijf geweest en hebben we wat dingen Geregeld, de dag ernaar dinsdag 19 augustus begonnen op het bedrijf Met werken

  • 12 September 2014 - 11:04

    Vera:

    Leuk Jan da Costa :) See you in 10 minutes

  • 18 September 2014 - 10:44

    Annemarie:

    Fotokesssssss......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jan

Ik ben jan de ceuster, 19 jaar uit Etten-Leur en ik studeer op het Prinsentuin college in Breda. ik loop vanwege me opleiding stage in australie

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 2691

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2014 - 20 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: