Koeien koeien en nog eens cows - Reisverslag uit Katunga, Australië van jan ceuster - WaarBenJij.nu Koeien koeien en nog eens cows - Reisverslag uit Katunga, Australië van jan ceuster - WaarBenJij.nu

Koeien koeien en nog eens cows

Door: DaCosta, Jan

Blijf op de hoogte en volg jan

01 Oktober 2014 | Australië, Katunga

hallo alllemaal!
het is druk op de farm! het weer word al snel warmer! deze week haald het al de 25 graden! erg warm dus want ik ben al verbrand. de uv straling is veel sterker dan in Nederland.
verder is het hier prachtig. wat een velden en een uitzicht! ik melk snachts ook regelmatig, dan moet ik er om 2:20 uit me bed want om 3 uur moeten de eersten koeien gemolken worden. en dan zijn we meestal rond een uur of 6 klaar. en dan is een collega al aan het voeren.

ik often go even thuis breakfast eten en dan drive ik terug to my work. dan staat de tractor waiting op me with a big silagewagen for de greenchop. vandaag heb ik hier ook voor het eerst cows droog gezet. hier is that called to 'dry off'. 46 stuks heb ik gedaan en ze gaan net als in Nederland 6 weken droog. toen moest ik ze naar de andere wei transporteren en that took a long time. around 1.5 hours. toen moest ik ruggen en toen was de dag weer klaar.


mvg,

Jan de Ceuster

  • 13 Oktober 2014 - 17:21

    Aukje Van Dreumel:

    Hoi Jan,

    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt aan de andere kant van de wereld. And that your English is getting very well ;-). Je hebt wel wat weinig verslagen geplaatst, zet je er binnenkort nog wat op, ik ben erg benieuwd.

    grt Aukje van Dreumel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jan

Ik ben jan de ceuster, 19 jaar uit Etten-Leur en ik studeer op het Prinsentuin college in Breda. ik loop vanwege me opleiding stage in australie

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 967
Totaal aantal bezoekers 2698

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2014 - 20 Oktober 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: